ایزوگام / در این مطلب قصد داریم تا راهکارهایی را برای افزایش طول عمر ایزوگام به شما عزیزان ارائه دهیم تا بدین ترتیب با متحمل هزینه های تعویض و یا تعمیر ایزوگام نشوید. ایزوگام فویل دار موجب بازتابش نور خورشید شده و مانع از جذب شدن نور خورشید به وسیله‌ی ایزوگام شده و بدین ترتیب ایزوگام داغ نمی‌شود.

افزایش طول عمر ایزوگامنصب ایزوگام فویل دار باعث می‌شود خانه ی شما در تابستان خنک بماند.

در هنگام نصب ایزوگام باید دقت لازم را کرده و از افراد متبحر و با تجربه در این زمینه استفاده کنید. زیرا در صورتی که هر چه قدر هم از ایزوگام مرغوب و با کیفیت استفاده کنید در صورتی که نصب آن به صورت صحیح نباشد، از عمر و کیفیت آن تا میزان زیادی کاسته خواهد شد. بعد از نصب ایزوگام همیشه سعی کنید تا سطح آن را تمیز و عاری از هر گونه خس و خاشاک نگه دارید و از ریختن زباله بر روی آن خودداری کنید. هر از چند گاهی وضعیت پشت‌بام را بررسی کنید تا از سالم بودن ایزوگام اطمینان حاصل فرمایید.

لبه های کنار بام و دهانه ی ناودان ها را مورد بررسی قرار دهید و مطمین شوید که به سطح مورد نظر چسبیده اند. از رفت و آمدهای غیر ضروری بر روی پشت‌بام خودداری نمایید. حتما بر روی تمام سطح عایق پودر مل بپاشید. به به کار بردن پودر مل بر روی ایزوگام باعث می‌شود تا قیر موجود بر روی ایزوگام در فصل تابستان حالت چسبندگی نداشته و همین طور بعد از خشک شدن آن باعث استحکام و دوام بیش تر ایزوگام می‌شود. در روزهاب زمستان از راه رفتن بر روی ایزوگام خودداری کنید زیرا برخی اوقات دمای هوا به شدت پایین آمده و در صورت راه رفتن بر روی آن ایزوگام شکسته و تعمیر آن بسیار سخت می‌شود.