قیمت ایزوگام ،جدیدترین و بروزترین لیست قیمت انواع ایزوگام با نصب و اجرا در تهران و کرج ، لیست جدید قیمت انواع ایزوگام دلیجان ، لیست جدید قیمت انواع ایزوگام تبریز ، لیست جدید قیمت انواع ایزوگام ارومیه ، در وب وب سایت شرکت ایزوگام اصل .


 

 

 

 

 

 

لیست قیمت انواع ایزوگام

قیمت انواع ایزوگام

قیمت ایزوگام بسته به نوع ایزوگام ، کیفیت ایزوگام ، برند ایزوگام و همچنین محل نصب ایزوگام بسیار متفاوت می باشد . به همین منظور لازم است تا برای آگاهی از قیمت انواع ایزوگام مقاله زیر را کامل مطالعه نمایید .

ایزوگام یک عایق ضدآب  ، نفت پایه می باشد و از عناصر و مواده اولیه و لایه های مختلفی تشکیل شده که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • قیر طبیعی یا مصنوعی
  • لایه پلی استر سوزنی
  • لایه پشم شیشه یا همان الیاف تیشو
  • پودر تالک
  • مواد پلیمری
  • چسب
  • فویل آلومینیومی برای روکش

تمامی شرکت ها و کارخانجات تولید ایزوگام از همین مواد برای ساخت و تولید ایزوگام استفاده می کنند اما چرا قیمت ایزوگام برندهای مختلف به این اندازه متفاوت است ؟

پاسخ به این پرسش بسیار ساده است ، تنها دلیل تفاوت قیمت در کیفیت مواد اولیه مورد استفاده در ساخت ایزوگام می باشد . تفاوت قیمت مواد اولیه با کیفیت بالا می تواند نقش بسزایی در افزایش قیمت انواع ایزوگام داشته باشد .

 

تشخیص ایزوگام خوب و با کیفیت از ایزوگام نامرغوب و بی کیفیت

تشخیص ایزوگام خوب و با کیفیت بسار ساده و راحت است ، برای تعیین کیفیت ایزوگام می توانید از گزینه ها و دستورالعمل های زیر استفاده نمایید :

1. حتما از ایزوگامی استفاده نمایید که دارای نشان استاندار ملی باشد .

2. ایزوگام خوب باید لایه ایی به ضخامت 3.5 تا 4 ملیمتر داشته باشد .

3. وزن ایزوگام باید بین 40 تا 45 کیلوگرم باشد .

بین ضخامت لایه و ورق ایزوگام و وزن رول ایزوگام رابطه مستقیم وجود دارد و به هر اندازه ورق ایزوگام از ضخامت و کلفتی بیشتری برخوردار باشد ، وزن ایزوگام نیز بیشتر خواهد بود .

4 . ایزوگام نباید شکننده باشد ، برای تعیین میزان شکنندگی ایزوگام کافی است یک تکه ایزوگام را با دستان خود خم کنید و ببینید تا چه اندازه در برابر شکسته شدن دوام و پایداری از خود نشان می دهد .

 

نقش برند انواع ایزوگام در قیمت ایزوگام

برندهای معرف و خوش نام معمولا اثر مستقیم در قیمت انواع ایزوگام دارند بگونه ایی که تفاوت قیمت ایزوگام با برند معتبر گاه تا 40 درصد بیشتر از ایزوگام های بی نام و نشان و نامعتبر می باشد .

 

تاثیر نوع ایزوگام در قیمت

نوع ایزوگام نیز تاثیر مهمی در قیمت انواع ایزوگام دارد ، ما در ایران وجود  انواع ایزوگام را در بازار شاهد هستیم مثلا ایزوگام تک لایه ساده ، ایزوگام دولایه فویلدار ، ایزوگام طرح دار ، ایزوگام شنی ، ایزوگام آسان چسب که هر کدام قیمت های مختلفی در بازار تهران دارند .

دریافت لیست قیمت انواع ایزوگام با نصب در تهران

به آسان ترین روش می توانید در سایت شرکت ایزوگام اصل از بروزترین و جدیدترین لیست قیمت انواع ایزوگام با نصب در تهران آگاه شوید ، کافیست برای آگاهی از قیمت ایزوگام روز و دریافت قیمت ایزوگام درسال99 و همچنین اطلاع از قیمت ایزوگام با نصب در تهران با ما تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *