ایزوگام چیست ؟

قیمت رول ایزوگام

ایزوگام نوعی عایق رطوبتی و ضد آب است که از چند لایه قیر و الیاف و پلی استر ساخته شده است ، ایزوگام امروزه بصورت کامل جای عایق های رطوبتی گذشته نظیر آسفالت و قیر و گونی را گرفته و نقش بسیار مهمی را در عایق کاری ساختمان ، پل ها ، تونل ها ، دیوارها ، سرویس های بهداشتی و … ایفا می کند . شاید بتوان گفت که ایزوگام بی دردسر ترین و بهترین نوع عایق رطوبتی است که ما تا امروز با آن روبرو بوده و از آن استفاده می کردیم .


 

 

 

 

 

انواع ایزوگام

ساخت و تولید ایزوگام تنها در یک نوع خاص خلاصه نمی شود . ایزوگام نسبت به تعداد لایه های قیر و الیاف استفاده شده داری انواع مختلف ایزوگام تلک لایه ، ایزوگام دولایه و حتی چند لایه می باشد ، همچنین ایزوگام ممکن است بصورت ساده باشد و یا روکش دار باشد ، برای روکش نمودن ایزوگام از فویل آلومینیومی با ضخامت های متفاوت استفاده می شود که تاثیر بسیار بالایی در انعکاس نور خورشید و جلوگیری از گرمای شدید و کمک به ماندگاری و دوام ایزوگام دارد ، در نمونه های جدید ایزوگام بجای استفاده از روکش آلومینیوم از یک لایه شن ریز استفاده می گردد که به این نوع ایزوگام ، ایزوگام ماسه ایی گفته می شود .

 

قیمت ایزوگام

یکی از فاکتور های مهم و تاثیر گذار در انتخاب نوع ایزوگام ، قیمت ایزوگام می باشد ، بگونه ایی که ما همیشه سعی می کنیم تا ایزوگام مرغوبتر و با کیفیت تر را با قیمت ارزانتری خریداری نماییم . عوامل فراوانی در قیمت ایزوگام تاثیر مستقیم دارند که از آن جمله می توان به نوع و کیفیت قیر استفاده شده در ایزوگام ، نوع و کیفیت پلیستر و الیاف استفاده شده در ایزوگام ، تعداد لایه های ایزوگام و نوع و ضخامت روکش ایزوگام اشاره نمود .

 

قیمت رول ایزوگام و عوامل موثر در آن

خوب رسیدیم به مهمترین قسمت این مقاله یعنی قیمت رول ایزوگام ، قبل از اینکه به قیمت رول ایزوگام بپردازیم ابتدا باید بتوانیم ایزوگام مرغوب و با کیفیت را شناسایی و انتخاب نماییم ، ایزوگام مرغوب و با کیفیت دارای مشخصه ها و ویژگی های خاصی است ، با دانستن و آگاهی از مشخصات ایزوگام مرغوب شما براحتی می توانید ایزوگام با کیفیت مورد نیاز خود را انتخاب نمایید .

قیمت ایزوگام رول به چند عامل بستگی دارد

  • چه نوع ایزوگامی را از چه برند و با چه کیفیتی خرید می کنیم
  • حجم خرید ما چقدر است آیا یک رول ایزوگام احتیاج داریم یا 100 یا 200 رول یا بیشتر
  • این رول های ایزوگام را از کجا خرید می کنیم

نکات گفته شده در بالا بسیار مهم است چون کیفیت ایزوگام و همچنی نوع آن به لحاظ ساده تک لایه بودن یا دولایه بودن ایزوگام ، ساده یا روکش دار بودن ایزوگام در تعیین قیمت ایزوگام بسیار مهم و حیاتی است .

تعداد رول درخواستی ما نیز بسیار در قیمت تاثیر گذار خواهد بود به هر حال خرید یک رول 10 متری با خرید 100 متر ایزوگام حتما اختلاف قیمت خواهد داشت .

اینکه ما ایزوگام را از کجا و جه شرکتی خرید کنیم نیز بسیار مهم است ، مجموعه های مختلف ممکن است یک نوع ایزوگام را از یک برند خاص با قیمت های متفاوتی ارائه نمایند به همین دلیل است که ما به شما توصیه می کنیم ایزوگام خود را تنها از شرکت ایزوگام اصل خریداری نماید به دلیل اینکه شرکت ایزوگام اصل نه تنها انواع ایزوگام را بارارزانترین قیمت ممکن در اختیار شما قرار می دهد ، بلکه با داشتن کادر مجرب و کارآزموده در سریعترین زمان و با بهترین کیفیت  نصب ایزوگام در تمامی نقاط تهران و کرج را انجام می دهد .

 

با ما در تماس باشید

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *