قیمت ایزوگام، بروزترین لیست قیمت انواع ایزوگام دلیجان با نصب و اجرا در تهران ، جدول روزانه قیمت انواع برندهای ایزوگام پیروز گستر دلیجان ، دریافت لیست قیمت ایزوگام صادراتی نوع H  پیروز گستر در تهران و کرج ، لیست قیمت ایزوگام دولایه پلیمری پیروزگستر دلیجان با نصب در تهران ، استعلام آنلاین قیمت انواع ایزوگام استاندارد و با کیفیت دلیجان در وب سایت ایزوگام اصل .

 


 

 

 

 

ایزوگام پیروزگستر دلیجان

شرکت ایزوگام پریوز گستر دلیجان یکی از بزرگترین و معتبرترین و با سابقه ترین شرکت های تولید کننده عایق های رطوبتی پیش ساخته در ایران می باشد که در زمینه تولید انواع ورق ایزوگام استاندارد و با کیفیت و مطابق با اقلیم و شرایط آب و هوایی ایران فعالیت می تماید .

در شرکت پریوز گستر انواع ایزوگام تک لایه ساده و دولایه فویلدار پلیمری و اکسیده مطابق با آخرین تکنولوژی روز دنیا در زمینه تولید عایق های رطوبتی ، در برند های متفاوت تولید و عرضه می گردد .

از محصولات تولید شده در شرکت ایزوگام پیروزگستر می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • ایزوگام پلیمری پیروز گستر دلیجان

که در دو نوع ساده و دولایه فویل دار از بهترین قیر پلیمری ( پلاستیکی ) و الیاف پشم شیشه یا تیشو و پلی استر نبافته متناسب با جغرافیای ایران تولید شده است .

  • ایزوگام اکسیده BOF پیروز گستر

که از قیر دمیده شده با کیفیت بالا و الیاف پشم شیشه و پلی استر سوزنی نبافته تهیه شده است .

  • ایزوگام صادراتی پیروز گستر

ایزوگام دولایه فویلدار صادراتی پیروز گستر تولید شده از با کیفیت ترین مواد اولیه و قیر پلیمری با درجه خلوص بالا ، مقاومت و پایداری بالا در سرما و گرما .

  • ایزوگام مبین شرق دلیجان

ایزوگام مبین شرق یکی از برندهای تولید شده توسط شرکت پیروزگستر دلیجان است که در دو نوع تک لایه ساده و دولایه فویلدار از قیر پلیمری یا پلاستیکی و متناسب با شرایط آب و هوایی مناطق مختلف ایران تولید می گردد .

  • ایزوگام 730 اصل دلیجان

ایزوگام 730 اصل دلیجان نیز یکی از برندهای معتبر و شناخته شده تولیدی شرکت ایزوگام پیروز گستر است که در دو نوع ساده و دولایه فویلدار تولید و عرضه می گردد .

  • ایزوگام خوشنام

برند دیگری از شرکت ایزوگام پیروز گستر در دو نوع ساده و دولایه تولید شده از مواد اولیه مرغوب و با نشان استاندارد ملی.

  • ایزوگام خوشگام
  • ایزوگام پشم شیشه قمر
  • ایزوگام نامور شرق دلیجان

از برندهای معتبری هستند که توسط کارخانجات تولید عایق های رطوبتی پیروز گستر تولید و صادر می گردند .

 

قیمت ایزوگام پیروز گستر دلیجان
لیست قیمت ایزوگام پیروزگستر دلیجان با نصب و اجرا در تهران

 

قیمت ایزوگام پیروزگستر دلیجان با نصب در تهران

همانگونه که ملاحظه فرمودید ، ایزوگام پیروز گستر دارای انواع مختلف با برند های متفاوت و همچنین نوع سردسیری و گرمسیری می باشد که شما می باید متناسب با محل نصب ایزوگام نوع خاص مناسب برای کار عایق کاری را انتخاب نمایید ، اگر در این زمینه تجربه کافی ندارید اصلا نگران نباشید ، شما در هر ساعت از شبانه روز و در طول ایام هفته می توانید جهت دریافت مشاوره رایگان و درخواست بازدید رایگان از محل شما باز طریق تلفن های تماس زیر همین صفحه با ما تماس بگیرید .

همکاران ما ضمن حضور سریع در محل ایزوگام مناسب برای عایق کاری محل مورد نظر را پیشنهاد و شما را در جریان آخرین لیست قیمت انواع ایزوگام قرار خواهند داد ، همچنین شما می توانید برای دریافت آخرین تغییرات قیمت ایزوگام در سال 99 و آگاهی از قیمت ایزوگام با نصب و اجرا در تهران از طریق لینک های زیر اقدام فرمایید :

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *