قیمت ایزوگام پلیمری درجه یک با نشان استاندارد ملی و نصب و اجرا در تهران به همراه 10 سال ضمانت نامه کتبی بدون قید و شرط و 7 سال بیمه معتبر ایران . مشاوره  و استعلام قیمت ایزوگام و بازدید از محل کاملا رایگان


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قیمت ایزوگام پلیمری

ایزوگام پلیمری چیست و چه تفاوتی با دیگر انواع ایزوگام دارد ؟

قیمت ایزوگام / در کارخانجات تولید ایزوگام ما اصولا با دونوع ایزوگام تولید شده به لحاظ مواد اولیه مورد استفاده درتولید ایزوگام روبرو هستیم ، که همین امر موجب تفاوت قیمت در انواع ایزوگام های تولید شده می گردد .

نوع قیر استفاده شده در تولید ایزوگام کلا دو نوع اصلی است

  1. ایزوگام تولید شده با قیر دمیده یا قیر اکسیده  BOF  
  2. ایزوگام تولید شده با قیر پلیمری

 

قیر دمیده شده یا قیر اکسیده چیست ؟

از آنجا که لازم است ایزوگام تولید شده دارای حالت کشسانی و انعطاف پذیری مناسبی برای مقاومت در برابر شکسته شدن و ترک برداشتن در سرما و یخبندان باشد ، لازم است تا قیر مورد استفاده نرم و منعطف باشد ، به همین دلیل در فرایند تولید قیر ، هوای گرم را توسط لوله هایی به محفظه قیر با فشار بالا می دمند ، این عمل باعث ترکیب هیدروژن موجود در قر با اکسیژن شده و بصورت آب از قر جدا می گردد . قیر اکسیده دارای حساسیت حرارتی بالایی است و به همین دلیل در زمان نصب ایزوگام به هنگام داغ نمودن دود و بوی گازوئیل از ورق ایزوگام ساطع می گردد .

 

قیر پلمیری چیست ؟

قیر پلیمری یا قیر پلاستیکی همان قیر طبیعی با درجه خلوص 60 تا 70 است که در فرایند تقطیر پالایشگاه از نفت در مراحل پایانی تقطیر بدست می آید . این نوع قیر بهترین و با کیفیت ترین نوع قیر مصرفی برای تولید ایزوگام می باشد ، در زمان نصب ایزوگام و به هنگام داغ نمودن ورق ایزوگام بوی قیر طبیعی استشمام می گردد .

 

برتری های ایزوگام پلیمری

  1. ایزوگام پلیمری به دلیل بهره مندی از مواد اولیه با کیفیت دارای دوام و طول عمر بسیار بالایی نسبت به ایزوگام های دمیده می باشد ، عمر مفید ایزوگام پلیمری در شرایط مناسب تا 15 سال می باشد .
  2. ایزوگام پلیمری از انعطاف و حالت کش سانی بسیار عالی برخوردار بوده و در برابر یخبندان و سرمای شدید بسیار مقاوم می باشد
  3. رعایت اصول حرفه ایی و استاندارد در ساخت و ساز ساختمان با نصب ایزوگام پلیمری
  4. وزن بمراتب کمتر ایزوگام پلیمری از تحمیل وزن کمتری به ساختمان برخوردار می باشد .

قیمت ایزوگام پلیمری با نصب در تهران و کرج

ارزانترین قیمت ایزوگام در تهران شرکت ایزوگام اصل مجری  نصب و اجرای انواع ایزوگام پلیمری در تهران و کرج با 10 سال ضمانت کتبی و 7 سال بیمه نامه معتبر از بیمه ایران با کادری متخصص و کارآزموده در خدمت شماست لطفا جهت دریافت قیمت ایزوگام با نصب و اجرا در تهران و کرج با مشاورین ما تماس بگیرید . همچنین می توانید جهت استعلام قیمت ایزوگام و دریافت لیست قیمت روزانه ایزوگام  با نصب در تمام نقاط تهران از طریق لینک های زیر اقدام نمایید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *