قیمت ایزوگام و نصب / قیمت ایزوگام و دستمزد نصب / قیمت ایزوگام و نصب در تهران / قیمت ایزوگام و نصب صادراتی دلیجان / قیمت ایزوگام و نصب صادراتی / قیمت ایزوگام و نصب غرب تهران / قیمت ایزوگام و نصب غرب گستر دلیجان .

ایزوگام :

ایزوگام نوعی عایق رطوبتی و ضد آب با دوام و طول عمر بالاست که جز گروه عایق های تولید شده از فراورده های نفتی می باشد .

ایزوگام از قیر طبیعی و یا صنعتی و الیاف پلی استر ( تیشو ) تشکیل شده است . از انواع ایزوگام برای عایقکاری انواع سطوح ساختمان از جمله پی ساختمان ، دیوارها ، بام منازل و تمامی سطوحی که نیاز به عایق کاری دارند استفاده می شود .

 

قیمت ایزوگام و نصب
قیمت ایزوگام و نصب

انواع ایزوگام :

ایزوگام ها انواع مختلفی دارند و در دسته های مختلفی طبقه بندی می شوند که این دسته بندی ها بر اساس ماده اصلی تشکیل دهنده، روکش آن ها و لایه های به کار رفته صورت می گیرد. ایزوگام ها بر اساس لایه های به کار رفته دارای دو نوع تک لایه و دولایه ، از نظر روکش در دو نوع روکش آلومینیومی و بدون روکش آلومینیومی و از نظر ماده اصلی تشکیل دهنده در دو نوع ایزوگام دمیده و پلیمیری تقسیم می شوند.
ایزوگام تک لایه: ایزوگام هایی که تک لایه هستند دارای پلی استرهای دوخته شده ای می باشند که از انعطاف بالایی برخوردار هستند
ایزوگام دو لایه: این ایزوگام ها از دو لایه تیشو و پلی استر تشکیل شده اند که این لایه ها دارای استحکام و ضخامت بالایی می باشند.
ایزوگام با روکش آلومینیومی: این نوع از ایزوگام ها جزو بهترین ایزوگام هایی هستند که می توان برای پشت بام از آن استفاده کرد. در سقف های تخت و شیبدار این پوشش بهترین گزینه است زیرا دارای دوام و استحکام بالا و زیادی می باشد. جالب است بدانید که روکش آاومینیومی این ایزوگام ها باعث می شود تا 85 درصد از نور خورشیدی که به سقف منازل تابیده می شود منعکس شود و در واقع عایق مناسبی برای سرمای زمستان و گرمای تابستان به حساب می آید. در زمستان از سرد شدن خانه و نفوذ رطوبت جلوگیری می کند و در تابستان هم از ورود و نفوذ گرما. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد ایزوگام های با روکش آلومینیوم این است که این نوع روکش سبب می شود تا برف و یخ هایی که بر روی عایق نشسته اند با سرعت بیشتری ذوب شوند.
ایزوگام بدون روکش آلومینیومی: این ایزوگام در واقع نوعی عایق رطوبتی به حساب می آید و بدون پوشش آلومینیومی می باشد. از این ایزوگام برای عایق کاری سرویس بهداشتی، پی، فونداسیون و… استفاده می شود.
ایزوگام دمیده: ماده اصلی تشکیل دهنده این نوع از ایزوگام ها قیر دمیده می باشد که بر اثر دمیدن هوا به یک نفت کوره ای و یا مازوت بدست می آید. این ایزوگام نسبت به ایزوگام های پلیمری عمر مفید کم تر و کیفیت پایین تری دارند و در مقایسه با قیر خالص دارای حساسیت کمتری نسبت به تغییر دما می باشد، درجه نفوذ کمتری دارد و نرمی آن بیشتر است.
ایزوگام پلیمری: ماده اصلی تشکیل دهنده این نوع ایزوگام قیر خالص 60 یا 70 درصد است. این قیر در پالایشگاه بر اثر تقطیر نفت خام بدست می آید. برای ساخت این نوع ایزوگام از پلی استر، تیشو، قیر خالص 60 یا 70 درصد، لایه آلومینیوم، پودر تالک، مواد APP و پوشال گونی استفاده می شود. تمامی مواد ذکر شده در دستگاه ساخت پلیمر، میکس و پخته می شوند.
راهنمای تشخیص ایزوگام مرغوب و نامرغوب
جهت شناسایی ایزوگام مرغوب و نامرغوب راه های بسیار زیادی وجود دارد که در ادامه برخی از آن ها را در اختیارتان قرار می دهیم.
1- در ایزوگام هایی که نامرغوب هستند به دلیل استفاده از پودرهای معدنی به جای قیر و یاپلیمر مرغوب بویی نامطبوع متصاعد می شود.
2- برای این که متوجه شویم که ایزوگام مرغوب است و مقاومت کششی و مقاومت پارگی بالایی دارد باید لایه عایق را با قدرت زیاد از هر طرف کشید، در صورتی که بر اثر کشیدن از پشت نشکند و پاره نشود یعنی ایزوگامی مرغوب است.
3- یک تکه کوچک از ایزوگام را برش دهید و بعد در فریزر قرار دهید، بعد از گذشت دو ساعت ایزوگام را از فریزر خارج کنید و آن را تا زاویه 120 درجه خم کنید. در صورتی که ایزوگام خم شود و یا شکسته شود جنس ایزوگام خوب و مرغوب نیست و در صورتی که نشکند در برابر سرما مقاومت بالایی دارد و مرغوب می باشد.
4- اگر مواد اولیه ایزوگام نامرغوب باشد و از قیر و پلیمر مرغوب استفاده نشده باشد، با کشیدن دست بر روی قسمتی از لایه خارجی آن دست سیاه می شود.

قیمت ایزوگام و نصب :

قیمت ایزوگام و نصب ایزوگام متناسب با نوع ایزوگام انتخاب شده و همچنین مساحت محل نصب ممکن است از تفاوت بالایی برخوردار باشد .

ایزوگام اصل با بیش از 15 سال تجربه یکی از پرسابقه ترین شرکت های خدماتی است که سالهاست با در اختیار داشتن کادری مجرب به فروش و نصب انواع ایزوگام در تهران و حومه مشغول به ارائه خدمت می باشد .

ما انواع ایزوگام استاندارد را از بهترین برندهای معروف گلچین نموده و آماده ایم تا محل مورد نظر شما را در کمترین عایقکاری نماید .

تمام خدمات تصب ایزوگام ما دارای 10 سال ضمانت و 7 سال بیمه می باشند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *