قیمت ایزوگام و دستمزد ایزوگام در تهران

قیمت ایزوگام /ایزوگام پوششی ورق مانند به ضخامت تقریبی چهار ملیمتر است که از قیر و الیاف تشکیل شده است ، ورق ایزوگام به عنوان یک عایق رطوبتی ضد آب عمل نموده و از نفوذ آب ، نم و نشتی به داخل ساختمان بخوبی جلوگیری می نماید .

قیمت ایزوگام و دستمزدنصب در تهران

از ویژگی های ایزوگام  خوب می توان به وزن کم ، مقاومت بسیار بالا در سرما و گرما ، دوام و طول عمر بیشتر از 10 سال و از همه مهمتر سهولت و راحتی نصب ایزوگام می باشد .

انواع مهم ایزوگام

امروزه ایزوگام در انواع بسار متفاوتی تولید و روانه بازار می گردد که هر نوع ایزوگام دارای مشخصات خاصی بوده و برای عایق کاری در بخش خاصی از ساختمان و یا منطقه جغرافیایی خاصی از کشور قابل استفاده می باشد ، انواع ایزوگام تولید شده توسط کارخانجات تولید ایزوگام در ایران عبارتند از : ایزوگام تک لایه پودری یا ساده ، ایزوگام دولایه ، ایزوگام دولایه فویلدار ، ایزوگام طرح دار یا رنگی ، ایزوگام شنی و انواع ایزوگام آسان چسب .

انواع ایزوگام با در نظر گرفتن منطقه جغرافیای و اقیلم آب و هوایی عبارتند از : ایزوگام سردسیر ، ایزوگام گرمسیر ، ایزوگام منطقه معتدل .

 

قیمت ایزوگام و دستمزد نصب ایزوگام در تهران

اعلام قیمت روز ایزوگام کار ساده ایی نیست به دلیل اینکه عوامل تاثیر گذار زیادی امروزه در قیمت ایزوگام و قیمت نصب ایزوگام دخیل هستند . خوب است تا در این مقاله به معرفی عوامل تاثیر گذار بر قیمت ایزوگام و نصب ایزوگام بپردازیم .

مهمترین عوامل موثر در قیمت ایزوگام

از مهمترین عوامل و فاکتورهایی که می تواند قیمت ایزوگام را تغییر دهد می توان به موارد زیر اشاره کرد :

 

1. کیفیت ایزوگام

عموما قیمت ایزوگام به کیفیت ایزوگام وابسته می باشد و به هر اندازه ایزوگام تولید شده دارای کیفیت بالاتری باشد ، قیمت آن نیز بسیار بیشتر خواهد شد . هر ایزوگام خوب و با کیفیتی دارای ویژگی هایی است که جهت آگاهی بهتر است مقاله مربوط به مشخصات ایزوگام مرغوب را کاملا مطالعه نمایید .

2 . نوع ایزوگام

نوع ایزوگام نیز از عوامل بسیار مهم در میزان قیمت ایزوگام می باشد ، اختلاف قیمت ایزوگام تک لایه ساده با ایزوگام دولایه فویلدار و ایزوگام طرح دار بسیار زیاد می باشد . برای آگاهی بیشتر در این زمینه می توانید به مقاله لیست قیمت انواع ایزوگام مراجعه نمایید .

3 . برند و مارک ایزوگام

از جمله عوامل مهم و تاثیر گذار در قیمت ایزوگام ، برند و نام ایزوگام می باشد ، بگونه ایی که تفاوت زیادی بین قیمت ایزوگام های با مارک و برند معتبر و ایزوگام های بی نام و نشان می باشد ، برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله مشخصات ایزوگام استاندارد و با کیفیت  مراجعه کنید .

4 . نوسانات بازار و ارز

از مهمترین عوامل موثر در قیمت ایزوگام افت قیمت و یا افزایش قیمت ارز در بازار است . نوسانات ارز بصورت مستقیم روی قیمت مواد اولیه و قیمت محصول نهایی و همچنین قیمت باربری موثر می باشد و در نهایت قیمت ایزوگام را تحت شعاع قرار می دهد .

 

عوامل موثر در دستمزد نصب ایزوگام

از سری عواملی که مستقیم یا غیر مستقیم در دستمز نصب ایزوگام تاثیر گذار هستند میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

1 . مساحت و متراژ محل نصب

با توجه به اینکه تمامی اقدامات لازم برای نصب ایزوگام نظیر ارسال وسایل و تجهیزات لازم ، ارسال نصاب ایزوگام به محل چه برای مساحت های بالا و حتی برای نصب یک متر ایزوگام برابر است لذا فاکتور متراژ و مساحت محل نصب در تعیین قیمت دستمز نصب بسیار مهم است . برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه حتما مقاله هزینه نصب ایزوگام در تهران و کرج را مطالعه نمایید .

2 . محل نصب  ایزوگام

امروزه شهر ها داری محلات و مناطق متعددی شده اند و  این افزایش بعد مسافت  موجب شده تا دستمزد نصب ایزوگام را متناسب یا دوری و نزدیکی محل و یا مناطق شهری محاسبه نمایند .

اما خوب است بدانید که قیمت نصب ایزوگام در تمام نقاط تهران و کرج توسط شرکت ایزوگام اصل ثابت بوده و هیچکدام از موارد فوق نقشی در میزان دستمزد نصب ایزوگام توسط نصابان ایزوگام اصل ندارد .

شما همشهریان عزیز می توانید برای دریافت قیمت نصب ایزوگام در تهران  همین حالا با ما تماس بگیرید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *