قیمت ایزوگام پشت بام ، قیمت متری ایزوگام پشت بام ، قیمت جدید ایزوگام پشت بام در تهران ، قیمت روز ایزوگام فویلدار برای پشت بام ، استعلام قیمت ایزوگام با نصب و اجرا در تهران .

قیمت روز ایزوگام فویلدار برای پشت بام

قیمت ایزوگام مخصوص پشت بام در تهران

 

از آنجایی که پشت بام یکی از سطوحی است که به طور مستقیم در برابر تابش نور و گرمای خورشید و همچنین نم و رطوبت ناشی از بارش برف و باران قرار دارد، انتخاب یک ایزوگام مرغوب و با کیفیت بسیار مهم می‌باشد.

در واقع از گذشته تا با امروز همه‌ی افراد به دنبال یک عایق مناسب برای پوشش سطح پشت بام بودند تا از ورود آب گرفتگی و نم گرفتگی به دیوار ها و ساختمان جلوگیری کنند.

به طور کلی عموما از ایزوگام فویلدار جهت عایق بندی سطح پشت بام استفاده می‌شود. در تولید  ایزوگام فویلدار از نوعی فویل و آلومینیوم استفاده می‌شود که این امر باعث افزایش کیفیت و ماندگاری ایزوگام می‌شود.

انتخاب یک ایزوگام خوب و مناسب یکی از امور مهمی است که در ساختمان باید مد نظر قرار داد. انتخاب یک ایزوگام خوب باعث می‌شود که ماندگاری و عمر مفید پشت بام و با طور کلی ساختمان بیشتر شود و در نتیجه نم و رطوبت به آن نفوذ نکند.

قیمت ایزوگام مخصوص پشت بام یکی از مواردی است که هر خریدار قبل از خرید به دنبال استعلام آن می‌باشد. در واقع در خرید هر محصول اطلاع از قیمت آن محصول در درجه اول اهمیت دارد ایزوگام نیز از این قانون استثنا نیست. استعلام قیمت ایزوگام مخصوص پشت بام یکی از مواردی است که هر خریدار قبل انجام خرید ایزوگام به دنبال آگاه شدن آن است.

قیمت ایزوگام را نمی‌توان به طور ثابت اعلام نمود؛ بلکه با توجه به شرایط و موارد مختلفی متغیر میباشد. از مهمترین عواملی که در تعیین قیمت ایزوگام مخصوص پشت بام تأثیرگذار است میتوان به نوع ایزوگام خریداری شده، مساحت پشت بام، متراژ ایزوگام، شیب بندی و زیر سازی و همچنین هزینه نصب اشاره نمود که ذیلا به توضیح آنها می‌پردازیم.

 

نوع ایزوگام

 

با توجه به اینکه ایزوگام در انواع مختلفی مانند ایزوگام تک لایه، ایزوگام دو لایه و چند لایه و همچنین ایزوگام طرحدار، ساده، فویلدار و بدون فویل تولید میشود، قیمت ایزوگام متفاوت است.

در واقع با توجه به نوع ایزوگام خریداری شده قیمت ایزوگام مخصوص ایزوگام مشخص می‌شود. برای مثال اگر برای سطح ایزوگام از ایزوگام چند لایه استفاده شود قیمت ایزوگام مخصوص پشت بام بیشتر خواهد بود زیرا ایزوگام چند لایه نسبت با سایر انواع ایزوگام از کیفیت و ماندگاری بیشتری برخوردار است.

 

 

مساحت پشت بام

 

به طور کلی قیمت ایزوگام مخصوص پشت بام با توجه با مساحت و ابعاد پشت بام متفاوت می‌باشد. بهتر است که قبل از خریداری نمودن ایزوگام طول و عرض پشت بام را اندازه گیری نمایید و بر اساس ابعاد آن اقدام به خریداری نمودن ایزوگام نمایید.

 

 

متراژ ایزوگام

 

عموما ایزوگام به صورت رول به فروش می‌رسد. با توجه به نوع ایزوگام و شرکت تولید کننده متراژ هر رول ایزوگام متغیر است که این امر باعث میشود قیمت ایزوگام متفاوت باشد.

 

 

زیر سازی و شیب بنا

 

به طور کلی قبل از انجام پروسه نصب ایزوگام ابتدا سطح مورد نظر باید صاف شود.این کار از طریق تجهیزات خاصی انجام می‌شود. در این کار ابتدا شیب سطح مورد نظر صاف میشود‌ و فرورفتگی ها و پستی و بلندی سطح گرفته می‌شود و بعد نصب ایزوگام انجام شود. این کار باعث میشود‌ که قدرت چسبندگی ایزوگام در پشت بام افزایش پیدا کند و در نتیجه ماندگاری بیشتری داشته باشد.

 

 

نصب ایزوگام

 

قیمت ایزوگام مخصوص پشت بام با در نظر گرفتن نصب آن تعیین میشود. در واقع در نصب ایزوگام علاوه بر قیمت رول و متراژ ایزوگام قیمت عملیات نصب و اجرا نیز در نظر گرفته میشود و در آخر مجموعا قیمت ایزوگام مخصوص پشت بام تعیین می‌گردد.

 

 

به طور کلی ایزوگام یکی از ابزارهای کارآمد و مورد استفاده عموم افراد می‌باشد. با گسترش تقاضا شرکت‌های زیادی اقدام به تولید و ساخت این عایق رطوبتی نمودند. یکی از انواع ایزوگام، ایزوگام مخصوص پشت بام است که بت قیمت متفاوت در شرکت‌ها و کارخانه‌های تولید کننده به فروش میرسد .مصرف کنندگان می‌توانند روزانه استعلام قیمت ایزوگام مخصوص پشت بام را داشته باشند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *