قیمت ایزوگام ، قیمت ایزوگام نصب ایزوگام ، استعلام قیمت روز ایزوگام شهر بام عایق با نصب و اجرا در تهران ، قیمت روز ایزوگام بدون نصب و اجرا با ارسال رایگان در تمامی مناطق 22 گانه تهران و کرج .


 

 

قیمت ایوگام شهربام عایق

ایزوگام شهر بام عایق

شرکت ایزوگام شهر بام عایق یکی از معتبر ترین و با سابقه ترین مراکز تولید ایزوگام با کیفیت بالا و با نشان استاندارد ملی و نشان استاندارد مدیریت کیفیت  iso 9001  و استاندارد مدیریت زیست محیطی اروپا ، تولید کننده انواع ایزوگام تک لایه ساده و ایزوگام فویلدار از 2 تا 5 میلیمتر با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا .

 

ویژگی های ایزوگام شهر بام عایق

  • ایزوگام شهر بام عایق دارای نشان استاندارد
  • مقاوم دربرابر سرما و گرما و دارای طول عمر بالا
  • تولید شده از با کیفیت ترین قیر پلیمری ( پلاستیکی ) و الیاف تیشو مرغوب
  • انعطاف پذیری بسیار بالا و دارای خاصیت کش سانی مناسب

قیمت ایزوگام شهر بام عایق با نصب در تهران و کرج

ارزانترین قیمت ایزوگام شهر بام عایق با نصب و اجرا در تمام نقاط شهر تهران در سریعترین زمان و بالاترین کیفیت به همراه 10 سال ضمانت نامه کتبی بدون قید و شرط و 7 سال بیمه نامه از بیمه ایران .

برای آگاهی از قیمت ایزوگام با نصب و اجرا در تهران و همچنین دریافت لیست جدید قیمت ایزوگام کافیست با مشاورین شرکت ایزوگام اصل تماس بگیرید .

مشاورین این شرکت آماده اند تا شما را در جریان جدید ترین اخبار قیمت ایزوگام و نصب ایزوگام قرار دهند .

همچنین پیشنهاد ما مطالعه مقالات زیر می باشد :

قیمت رول ایزوگام شهر بام عایق در تهران

شرکت ایزوگام اصل  مجری فروش انواع ایزوگام بصورت رول 10 متری از بهترین و معتبر ترین شرکت های تولید ایزوگام در تهران با ارزانترین قیمت و با ضمانت 10 ساله شرکت سازنده می باشد . انواع ایزوگام ساده ، ایزوگام دولایه فویلدار ، ایزوگام طرح دار ، ایزوگام ماسه ایی در رنگ های متنوع ، ایزوگام مسی و ایزوگام طلایی بدون نصب و با ارسال رایگان در تهران و کرج آماده عرضه می باشد . جهت دریافت قیمت رول ایزوگام همین حالا با ما تماس بگیرید .

نصب ایزوگام شهربام عایق در تهران و کرج با ضمانت 10 ساله

شرکت ایزوگام اصل با در اختیار داشتن تیم ماهر و باتجربه آماده انجام پروژه های عایقکاری و نصب ایزوگام در همه محلات تهران و کرج می باشد ، نصب ایزوگام حرفه ایی تخصص ماست ، قیمت نصب ایزوگام در تمام نقاط تهران از سوی شرکت ایزوگام اصل ثابت بوده و هیچگونه تغییری در آن بدلیل دوری و نزدیکی محل شما در آن داده نخواهد شد ، بعلاوه آنکه بازدید از محل و تخمین هزینه نصب ایزوگام از سوی شرکت ایزوگام اصل کاملا رایگان می باشد .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *