قیمت ایزوگام ، استعلام آنلاین قیمت ایزوگام سینام بام دلیجان با نصب و اجرا در تهران و کرج ، استعلام آنلاین قیمت ایزوگام طرخ دار سینا بام دلیجان با نصب در تهران ، قیمت ایزوگام دولایه پلیمری سینا بام دلیجان با نصب در تهران ، قیمت ایزوگام سردسیری سینا بام دلیجان با نصب و اجرا ، قیمت ایزوگام گرمسیری سینا بام دلیجان با نصب و اجرا .

ایزوگام سینا بام دلیجان ثبت 283 

شرکت ایزوگام سینام بام دلیجان کد ثبت 283 تولید کننده با کیفیت ترین و مرغوب ترین انواع ایزوگام پلیمری BPP  را با نشان استاندار و با بهره گیری از قیر پالایشگاهی درجه یک و الیاف بسیار با کیفیت پلی استر در ایران می باشد ، برند ایزوگام سینابام دلیجان یکی از برندهای معتبر در کشورهای حاشیه خلیج فارس بوده و اکثر تولیدات این شرکت به کشورهای خارجی صادر می گردد .

محصولات تولیدی شرکت ایزوگام سینا با مستقیما برای مناطق آب و هوایی با شرایط خاص تولید می گردد ، از انواع ایزوگام های تولید شده در شرکت ایزوگام سینا بام می توان به ایزوگام دولایه فویلدار پلیمری سردسیری ویژه مناطق سردسیر در ایران با تحمل گرمای بالای 120 درجه سانتیگراد و سرمای -5 درجه سانتیگراد و ایزوگام دولایه فویلدار پلیمری گرمسیری ویژه مناطق دارای آب و هوای گرم و داغ و ایزوگام دولایه پلیمری طرح دار با بهترین کیفیت اشاره کرد .

 

ویژگی های ایزوگام سینا بام دلیجان

  • دارای نشان ملی استاندارد
  • تولید شده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت
  • مناسب برای استفاده در مناطق سردسیر و گرمسیر
  • چسبندگی فوق العاده بالا
  • انعطاف پذیری خوب و مقاومت در برابر شکسته شدن
  • 4 میلیمتر ضخامت ورق و 41 کیلوگرم وزن
قیمت ایزوگام سینا بام دلیجان

قیمت نصب ایزوگام  پلیمری سینابام دلیجان در تهران

نصب ایزوگام و اجرای عایق کاری ساختمان و پروژهای عمرانی و شهری با بهترین  استفاده از انواع ایزوگام سینا بام دلیجان در تهران و کرج در سریعترین زمان و با بالاترین کیفیت به همراه 10 سال ضمانت نامه کتبی بدون قید و شرط و 7 سال بیمه نامه معتبر توسط توسط نصابان حرفه ایی و ماهر شرکت ایزوگام اصل با ارزانترین قیمت ممکن ، مشاوره و بازدید رایگان از محل .

لطفا جهت دریافت قیمت ایزوگام و نصب ایزوگام همین حالا با مشاورین ما تماس بگیرید و یا از یکی از لینک های زیر استفاده کنید و یا به مقاله قیمت نصب ایزوگام در تهران مراجعه نمایید .

 

قیمت ایزوگام سینا بام دلیجان با نصب در تهران

فروش و نصب انواع ایزوگام سینا بام دلیجان با ارزانترین قیمت در تمامی مناطق 22 گانه تهران توسط شرکت ایزوگام اصل ، فروش ویژه رول ایزوگام سینا بام در تهران و کرج با ارسال رایگان .

برای استعلام قیمت ایزوگام ، آگاهی از قیمت ایزوگام با نصب و اجرا در تهران ، دریافت لیست روزانه قیمت ایزوگام با ما تماس بگیرید و یا به یکی از لینک های زیر مراجعه نمایید :

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *