فروش و نصب انواع ایزوگام استاندارد ، مرغوب و با کیفیت سامانه بام دلیجان با ارزانترنین قیمت به همراه 10 سال ضمانت نامه کتبی بدون قید و شرط و 7 سال بیمه ایران ، آگاهی از بروزترین لیست قیمت ایزوگام با نصب و اجرا در تهران و کرج ، استعلام آنلاین قیمت ایزوگام اصل ، جدول قیمت روز انواع ایزوگام در سال 99 ، قیمت نصب ایزوگام سامانه بام دلیجان در تمام مناطق 22 گانه تهران توسط نصابان با تجربه و حرفه ایی شرکت ایزوگام اصل .


 

ایزوگام سامانه بام دلیجان

شرکت ایزوگام سامانه بام دلیجان یکی از بزرگترین و معتبرترین کارخانجات تولید عایق رطوبتی پیش ساخته در ایران می باشد که انواع ایزوگام تک لایه و ساده و ایزوگام دولایه فویلدار آلومینیومی را با بهترین کیفیت و با نشان استاندارد ملی و با بهرگیری از مرغوبترین مواد اولیه تولید می نماید .

ایزوگام سامانه بام در دونوع ایزوگام اکسیده با استفاده از قیر دمیده با کیفیت و ایزوگام پلیمری با استفاده از قیر پلیمری و پلاستیکی 60 – 70 متناسب با شرایط آب و هوایی مناطق مختلف ایران تولید می شود .

 

چرا ایزوگام سامانه بام دلیجان را انتخاب کنیم ؟

ایزوگام سامانه بام دلیجان از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت ساخته شده و دارای قابلیت کشسانی و انعطاف پذیری مناسبی می باشد ، دارای مقاومت و استحکام بالا و صول عمر مفید بالای 10 سال می باشد . ضخامت ایزگام سامانه بام حدود 4 میلیمتر و وزن آن در حدود 42 کیلوگرم می باشد .

 

قیمت ایزوگام سامانه بام دلیجان

قیمت ایزوگام سامانه بام دلیجان با نصب و اجرا در تهران

شرکت ایزوگام اصل با بیش از 15 سال سابقه در انجام خدمات فروش و نصب ایزوگام در تهران و کرج ، مجری فروش انواع ایزوگام استاندارد و مرغوب سامانه بام دلیجان با ارزانترین قیمت ، ارائه خدمات نصب ایزوگام در تهران در سریعترین زمان و با بالارین کیفیت کاری به همراه 10 سال ضمانت نامه کتبی بدون قید و شرط و 7 سال بیمه نامه معتبر از بیمه ایران .

برای دریافت لیست قیمت انواع ایزوگام با آبدیت روزانه و نصب و اجرا در تهران می توانید همین حالا از طریق شماره تلفن های اعلام شده در زیر همین صفحه با مشاورین ایزوگام اصل تماس بگیرید و یا به یکی از بخش های مربوط به موضوع در وب سایت ایزوگام اصل مراجعه نمایید :

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *