قیمت ایزوگام در تهران بزرگ ، حومه تهران با نصب و اجرا ، استفاده از بهترین انواع ایزوگام با مارک و برندهای معتبر ، ارزانترین قیمت ایزوگام ، ارزانترین قیمت در نصب ایزوگام ، انجام سریع و خدمات نصب ایزوگام ، 10 سال ضمانت نامه کتبی توسط شرکت ایزوگام اصل .
<center.

 

شناخت مقدماتی ایزوگام

لازم است در این مقاله به جهت آشنایی ابتدایی و مقدماتی با ایزوگام مطالبی را خدمت شما عزیزان عرض نمایم

ایزوگام لایه یا ورقه ایی متشکل از فرآورده های نفتی ، عایق و مقاوم در برابر آب می باشد . اگر بخواهیم عناصر تشکیل دهنده ایزوگام را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم ، باید بگوییم که ایزوگام از لایه های متعدد قیر طبیعی و الیاف پلی استر تشکیل شده که این لایه ها می توانید از یک لایه قیر و یک لایه الیاف باشد و یا دو لایه ، یا بیشتر .برای اطلاعات بیشتر مقالات زیر را مطالعه نمایید :

خواص مهم ایزوگام

خاصیت مهم ایزوگام مقاومت صد درصدی در برابر نفوذ و عبور آب و نم می باشد ، اما ویژگی خاصی که توانسته ایزوگام را از دیگر مواد عایق مانند آسفالت متمایز نماید ، سادگی نصب ایزوگام و طول عمر بالای این عایق رطوبتی می باشد .

قیمت ایزوگام در پایتخت

قیمت ایزوگام

قیمت ایزوگام در زمان خرید و یا سفارش نصب و اجرای ایزوگام یکی از مهمترین فاکتورهای مورد توجه کارفرمایان و شرکت های ساخت و ساز می باشد . ایزوگام در ب کارخانه بصورت رول 10 متری عرضه می گردد و با قیمت رول ایزوگام محاسبه می شود ، اما در زمان نصب اینچنین نیست ، در هنگام نصب ایزوگام ، محاسبه قیمت ایزوگام بر پایه متر مربع بوده و در واحد سطح اندازه گیری می شود .

ایزوگام های موجود در بازار داری قیمت های بسیار متنوعی هستند و این تنوع قیمت به عوامل زیادی مربوط می شود که ما در این بخش به بررسی این عوامل می بردازیم :

  • کیفیت مواد اولیه و تشکیل دهنده ایزوگام

به هر اندازه که در تولید ایزوگام از مواد طبیعی و با خلوص و کیفیت بیشتری استفاده شده باشد قیمت ایزوگام بالاتر و کیفیت آن بیشتر خواهد بود

  • تعداد لایه های قیر و الیاف ایزوگام

ممکن است ایزوگام از یک لایع قیر و الیاف ساخته شده باشد که در این صورت قیمت آن کمتر از ایزوگام دو لایه و ایزوگام سه لایه می باشد .

  • نوع روکش ایزوگام

امروزه انواع ایزوگام با روکش های متفاوت تولید می گردد ، که البته نوع روکش ، ضخامت روکش در میزان قیمت ایزوگام بسیار موثر است ، ایزوگام با روکش فویل آلومینیومی ساده ، ایزوگام با فویل طرح دار ، ایزوگام ماسه ایی از انواع روکش های مختلف ایزوگام می باشند .

 

آیا قیمت ایزوگام در مناطق و محله های مختلف پایتخت متفاوت است ؟

با آنکه جواب به این پرسش بله هست ، اما شرکت ایزوگام اصل در برنامه ریزی های خود در جهت مشتری مداری و جلب رضایت همشهریان عزیز ، تمام مراحل فروش ایزوگام و یا نصب ایزوگام را در تمامی نقاط تهران و استان البرز با نرخ ثابت انجام می دهد . این قیمت ثابت برای خدمات نصب ، کاملا کارشناسی شده است و به شما اطمینان می دهیم ارزانترین قیمت ایزوگام و نصب ایزوگام در تهران می باشد .

آگاهی از قیمت ایزوگام با نصب و اجرا در تهران

آیا قیمت ایزوگام تغییر می کند ؟

بله ، قیمت ایزوگام نیز مانند تمامی محصولات تولیدی تابع شرایط بازار و نرخ ارز می باشد و ممکن است در طول زمان ما با افزایش قیمت ایزوگام و یا کاهش چشمگیر قیمت ایزوگام مواجه باشیم .

چگونه از آخرین قیمت روز ایزوگام آگاه شویم ؟

استعلام روزانه قیمت ایزوگام در وب سایت شرکت ایزوگام اصل کاری بسیار ساده و آسان است ، شما برای دریافت آخرین اخبار تغییرات قیمت ایزوگام کافی ست از لینک های زیر استفاه فرمایید :