قیمت ایزوگام خوب در ابتدا بستگی به این نکته دارد که مفهوم ایزوگام خوب چیست ؟ و از نظر ما چه ایزوگامی را می توان خوب و مرغوب نامید ، ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با ایزوگام خوب و مشخصات و ویژگی های یک ایزوگام خوب و مرغوب و صد البته قیمت ایزوگام خوب و با کیفیت آشنا نماییم .

قیمت ایزوگام خوب

 


 

ایزوگام

قیمت ایزوگام / بعد از سالهای طولانی استفاده انسان از قیر و گونی و آسفالت برای عایق کاری ساختمان و جلوگیری از نشت و نفوذ آب و با بروز شدن دانش ، تکنولوژی و فن آوری ، حدود 40 سال پیش نوع جدید و بروز رسانی شده یک عایق ضد آب صنعتی جدید با نام ایزوگام  وارد بازار شد و به سرعت مقبول همگان واقع گردید و جایگزین مناسبی برای عایق های پیشین شد . تفاوت عمده و اساسی ایزوگام نسبت به قیر و گونی و آسفالت نصب و اجرای آسان ایزوگام ، مقاومت بسیار بالای ایزوگام در گرما و سرما و یخبندان ، کارایی بالا و جلوگیری صد درصدی از نفوذ نم و وطوبت و عمر مفید بسیار بالای این عایق رطوبتی می باشد . اما با گذشت زمان و افزایش کارخانجات تولید ایزوگام با برندها و کیفیت های متفاوت ، حالا با خیل انبوهی از انواع ایزوگام روبرو هستیم و انتخاب یک ایزوگام خوب و مناسب در این شرایط کاری بسیار دشوار و تخصصی شده است . ما در ادامه خواهیم گفت که ایزوگام خوب چیست و چه مشخصاتی دارد .

 


 

ایزوگام خوب چه مشخصاتی دارد

قبل از آنکه ما بخواهیم خودمان تشخیص دهیم که چه ایزوگامی خوب و با کیفیت است ، کارشناسان اداره استاندارد زحمت این کار را کشیده اند و به ایزوگام های خوب و مرغوب نشان استاندارد ملی داده اند بنابرین روی هر رول ایزوگام برچسبی چسبانیده شده که اطلاعات ساخت و زمان تولید و تاریخ انقضاء و همچنین نشان استاندارد روی آن قرار گرفته است .

مشخصه دیگر ایزوگام خوب و با کیفیت به مدت زمان ضمانت ایزوگام بستگی دارد ، معمولا ایزوگام خوب دارای 10 سال ضمانت نامه از سوی تولید کننده می باشد .

مشخصه دیگر ایزوگام خوب حالت انعطاف پذیری و کشسانی بالا می باشد ، با خم نمودن یک تکه ایزوگام می توانیم میزان مقاومت در برابر شکسته شدن ایزوگام را ببینیم .

یکی دیگر مشخصات ایزو گام مرغوب و با کیفیت توجه به ضخامت ورق ایزوگام و وزن آن می باشد ، ایزوگام  خوب دارای حداقل 4 میلیمتر ضخامت و وزن رول ایزوگام بین 40 تا 44 کیلو گرم خواهد بود .

 

قیمت ایزوگام خوب و با کیفیت

بطور معمول ایزوگام های تولید شده با قیر طبیعی و الیاف و پلیمر با کیفیت ، از قیمت های بالاتری برخوردار هستند . در وب سایت شرکت ایزوگام اصل به شما این امکان داده شده تا در هر ساعت شبانه روز به لیست قیمت ایزوگام با نصب و اجرا در تهران دسترسی داشته باشید ، برای استعلام قیمت ایزوگام کافیست تلفن خود را بردارید و از طریق شماره تماس های زیر همین صفحه با مشاورین شرکت ایزوگام اصل تماس بگیرید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *