قیمت ایزوگام ، استان آذربایجان شرقی به مرکزیت کلان شهر تبریز امروز یکی از استانهای صنعتی ایران است که توانسته با دانش و فن آوریهای روز کارخانجات تولید ایزوگام با تکنولوژی بسار پیشرفته ایی داشته باشد .

امروزه در شهر تبریز کم نیستند  شرکت های تولید کننده ایزوگام که جزء برند های معتبر و شناخته شده در ایران و سایر کشورهای جهان می باشند . ایزوگام های تولید شده در تبریز از بهترین و با کیفیت ترین انواع ایزوگام با نشان استاندارد ملی هستند ، ما در این مقاله سعی داریم تا شما را با بهترین انواع ایزوگام تبریز آشنا کنیم .

قیمت ایزوگام تبریز

معرفی کارخانجات تولید ایزوگام در تبریز

همانگونه که گفته شد ، کارخانجات فراوانی در  تبریز به تولید ایزوگام های با کیفیت مشغول هستند که در این مقاله به بررسی چند مورد از آنها خواهیم پرداخت .

 

قیمت ایزوگام آذرگام 20 تبریز با نصب در تهران

قیمت ایزوگام / شرکت ایزوگام کیانی یکی از مجهز ترین و پیشرفته ترین کارخانجات تولید ایزوگام در تبریز می باشد که انواع ایزوگام تک لایه و دو لایه فویلدار با کیفیت و مرغوب را با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی روز مطابق با شرایط آب و هوایی ایران و با نشان استاندارد ملی با برند ایزوگام آذر گام 20 تبریز تولید و عرضه می نماید.


 


ایزوگام آذر گام 20 مناسب جهت ماطق سردسیر بوده و مقاومت و پایداری بسیار بالایی در برابر یخبندان و سرمای شدید دارد ، شما می توانید از انواع محصولات ایزوگام آذر گام 20  برای عایق کاری تمام بخش های مورد نیاز در ساختمان استفاده نمایید .

شرکت ایزوگام اصل مجری خدمات فروش و نصب ایزوگام 20 در تمامی نقاط تهران و کرج می باشد ، شما عزیزان می توانید جهت دریافت قیمت ایزوگامآذر گام 20 با نصب در تهران همین حالا با ما در تماس باشید . مشاورین شرکت ایزوگام اصل آماده اند تا در هر زمان که نیاز داشتید شما را در جریان لیست روزانه قیمت ایزوگام قرار دهند .

 

قیمت ایزوگام آذربام حفاظ تبریز با نصب در تهران

آذز بام حفاظ تبریز یکی دیگر انواع ایزوگام با کیفیت و استاندارد ایران است که در انواع ایزوگام تک لایه و دولایه با روکش آلومینیومی موجود است ، قیمت ایزوگام حفاظ بام دلیجان به صورت رول 10 متری امروز به مبلغ 164.000 تومان و قیمت ایزوگام حفاظ بام دلیجان با نصب و اجرا در تهران و کرج هر متر مربع 23500 تومان می باشد ، نصب ایزوگام آذر بام تبریز در تهران و کرج با 10 سال ضمانت نامه کتبی بدون قید و شرط و 7 سال بیمه ایران توسط شرکت ایزوگام اصل انجام می گردد . دریافت مشاوره و بازدید از محل نصب در تهران و کرج کاملا رایگان می باشد .

برای اطلاع از قیمت ایزوگام با نصب و اجرا در تهران با مشاورین شرکت ایزوگام اصل تماس بگیرید

 

قیمت ایزوگام تبریز بام

قیمت ایزوگام تبریز بام با نشان استاندارد نوع A دولایه و با روکش فویل آلومینیومی هر رول 10 مترین با ارسال رایگان در تهران و کرج 170.000 تومان ، قیمت ایزوگام تبریز بام با نصب و اجرا در تهران هر متر مربع 24000 تومان .

 جهت استعلام قیمت ایزوگام در تمامی ایام هفته و در 24 ساعت شبانه روز می توانید با مشاورین ما تماس بگیرید

 

قیمت ایزوگام شمایل بام تبریز با نصب در تهران

خط تولید ایزوگام شمایل بام زیر مجموعه شرکت ایزوگام کیانی در تبریز از که با بهره گیری از جدیدترین دانش و فن آوری روز تولید و عرضه می گردد . ایزوگام شمایل بام دولایه و با روکش آلومینیوم دارای طول عمر و دوام بسیار بالا در برابر سرما و گرمای هوا می باشد . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت ایزوگام شمایل بام تبریز با نصب و اجرا در تهران و کرج لطفا مقالات پیشنهاد شده را مطالعه نمایید .

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *