قیمت ایزوگام ، قیمت روز ایزوگام ایزو شینگل با نصب و اجرا در تهران ، بررسی قیمت انواع ایزوگام ایزوشینگل بدون نصب در تهران ، قیمت ایزوگام بدون دستمزد نصب در تهران .

قیمت ایزوشینگل
دریافت قیمت روز ایزوگام ایزوشینگل در تهران

ایزوشینگل چیست ؟

همانگونه که در مقاله قیمت ایزوگام ماسه ایی توضیح داده شده ، ایزوگام ماسه ایی به نوعی از ایزوگام با ضخامت 3 تا 5 میلیمتر گفته می شود که از لایه های قیر دمیده یا قیر پلیمری ( پلاستیکی ) و پشم شیشه یا الیف تیشو تشکیل شده است و به وسیله سنگ ریزه پولکی با رنگ هایی متنوع به عنوان روکش ایزوگام پوشانیده گردیده است . ایزوشینگل همان ایزوگام ماسه ایی است که با استفاده از ابزار برش ضربه ایی در اشکال زیبا و متنوع برش داده شده است .

کاربرد های ایزوگام ایزوشینگل

ایزوشینگل علاوه بر استحکام و مقاومت بسیار بالا در برابر سرما و گرما و دوام و طول عمر مفید بین 10 تا 15 سال ، از طرح و رنگ بسیار زیبایی نیز برخوردار بوده و به همین منظور می توان از ایزوشینگل برای عایق کاری و نصب ایزوگام در پشت بام های داری شیب و همانند شیروانی ، پشت بام های غیر هم سطح و همچنین دیوارهای نمای ساختمان استفاده نمود .

 

قیمت ایزوگام
قیمت ایزوگام ایزوشینگل

 

قیمت ایزوشینگل با نصب در تهران و کرج

انواع مختلف ایزوشینگل در کیفیت های متفاوت و رنگ بندی های مختلف و اشکال و برش های بسیار زیبا و با قیمت های مختلف در بازار ایزوگام تهران موجود می باشد . به همین منظور برای خرید و نصب ایزوگام ایزوشینگل لازم است تا ابتدا ایزوگام با کیفیت و نقش و رنگ دلخواه خود را انتخاب نموده و در مرحله بعد از قیمت ایزوشینگل انتخابی خود مطلع شوید .

شرکت ایزوگام اصل با بیش از 15 سال تجربه در ارائه خدمات فروش و نصب ایزوگام در تهران و کرج ، آماده است تا شما را قیمت روز ایزوگام در هز زمان که نیاز بود مطلع نماید ، شما عزیزان جهت دریافت قیمت ایزوگام در سال 99 و آگاهی از قیمت ایزوگام با نصب و اجرا در تهران با مشاورین ما تماس بگیرید .

برای استعلام قیمت ایزوگام بهترین مرجع وب سایت شرکت ایزوگام اصل می باشد .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *