ایزوگام / ما در اینجا برای شناختن ایزوگام مرغوب چند ویژگی بیان می‌کنیم که افرادی که قصد خرید ایزوگام را دارند بتوانند خرید و انتخاب صحیحی داشته باشند.

ایزوگام سایبان شرق دلیجان

با توجه به این خصوصیات ایزوگام مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

برای خرید ایزوگام ابتدا باید به نشان استاندارد توجه داشت که نشان استاندارد ملی از یک تولید محصول حمایت می‌کند. ایزوگام خریداری شده باید دولایه باشد که ما اگر از دولایه بودن ایزوگام اطمینان نداشته باشیم میتوانیم یک تکه ایزوم ده در ده سانتیمتری را از وسط ایزوگام برش داده و آن را را در مقداری بنزین قرار داده قیر ایزوگام در بنزین حل شده و تیشو و پلی استر  آن باقی میماند که افرادی که شناخت کافی از ایزوگام دولایه ندارند میتوانند این مورد را ازمایش کنند. وزن ایزوگام باید حاقل ۴۱ کیلوگرم باشد که با میتوانیم ایزوگام را وزن نماییم.

یک ایزوگام مرغوب در هر فصلی از سال که تولید میشود اگر ایزوگام را تا بزنیم باید خاصیت شکنندگی نداشته باشد و حالت نرمی داشته باشد. طریقه شناخت یک ایزوگام مرغوب و باکیفیت یک ایزوگام مرغوب اگر با دست به قیر پشت ایزوگام کشیده شود نباید دست قیری شود ویا قیر ایزوگام به دستها بچسبد.

ایزوگام در محل فروش مغازه ،فروشگاه و یا کارخانه نباید از خود بوی نامطبوع داشته باشد. برند و یا نام ایزوگام مرغوبیت و کیفیت جنس را  مشخص نمی‌کند. در خرید ایزوگام باید با افراد متخصص و کسانی که در رسته ایزوگام کاری و نصب ایزوگام مهارت و فعالیت دارند مشاوره کرد. در خرید ایزوگام باید دقت داشت که ایزوگام را در زمانی که می‌خواهیم خرید کنیم تولید شده باشد.

ایزوگام خریداری شده باید متناسب با مکانی که ایزوگام مورد استفاده قرار میگیرد انتخاب کرد. شما همشهریان عزیز و مشتریان محترم میتوانید راجع به خرید و نصب عایق های رطوبتی در نقطه از کشور و در هر زمان ممکن با ما مشاوره کنید و اطلاعات و آگاهی های لازم را در این زمینه کسب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *