اجرا و نصب انواع ایزوگام دلیجان، اصل ، بام گستر و شرق با گارانتی ۱۰ ساله در شرق تهران پذیرفته می‌شود. هم محله های شرق تهران ،اعم از نارمک ، فلکه اول تهرانپارس تا چهارم تهرانپارس ، بلوار پروین ، شریعتی ،پاسداران ،قنات کوثر، شهرک امید ،شهرک فرهنگیان چنآنچه تصمیم به عایقکاری بام منزل ، مغازه یا آپارتمان خود گرفته اید،از این پس فقط با یک تلفن میتوانید با ما در تماس باشید و از ۱۰ درصد تخفیف ویژه ( فقط جهت مناطق نامبرده ) بهرمند شوید. ایزوگام در تهرانپارس به دلیل دسترسی سریع در اسرع وقت پذیرفته می‌شود. ما تضمین می دهیم ارزانترین قیمت ایزوگام را برای شما به امغان بیاوریم

 

نصب ایزوگام

ایزوگامهای موجود در بازار از دو نوع اصلی تشکیل شده اند که عبارتند از :

  1. ایزوگام پلیمری با چسبندگی بالا
  2. ایزوگام اکسیده با چسبندگی پایین

هر دو نوع ایزوگام نامبرده شده از انواع مختلفی تشکیل شده‌اند،

  1. تک لایه با آلومینیوم و بدون آلومینیوم
  2. دولایه با آلومینیوم و بدون آلومینیوم

مرغوبترین ایزوگامی که برای هم محلی های شرق تهران در نظر گرفته ایم از نوع دولایه پلیمری با چسبندگی بالا که شامل گارانتی ۱۰ ساله و بیمه‌نامه معتبر ۵ ساله ممهور به مهر بیمه ایران می باشد.

البته قابل ذکر است که نصب عایق باید توسط نصاب مجرب اجرا گردد. اگر بهترین نوع و برند ایزوگام به هر دلایلی توسط نصاب مبتدی اجرا گردد ،پلیمر روی عایق به خوبی ذوب نشود می‌تواند خسارت های سنگینی را به وجود آورد.(مخصوصا در سرویسها ، آشپزخانه ها و تراسها)

اجرای ،ایزوگام در تهرانپارس و مناطق نامبرده به دلیل نزدیکی مسافت تخفیف 10 درصدی هم روی نصب و هم نوع جنس عایق را برای هم محلی های عزیز به همراه خواهد داشت.

بازدید و کارشناسی از این مناطق و تشخیص عیوب ناشی از نم کاملا رایگان و سریعا توسط اکیپ ایزوگام اصل انجام می‌گیرد.

لطفا جهت استعلام قیمت ایزوگام از لینک های زیر استفاده نمایید:

  1. قیمت ایزوگام ، نصب ایزوگام در تهران و کرج
  2. قیمت ایزوگام در سال 2020
  3. قیمت ایزوگام در سال 99
  4. قیمت رول ایزوگام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *