انواع ایزوگام چگونه است ایزوگام از لحاظ ویژگی به چند گروه مختلف دسته بندی می‌شود در دسته بندی  از لحاظ روکش به دو نوع روکش الومینیومی و پودری یا ساده و همچنین طرحدار و یا سنگریزه ای تقسیم می‌شود.

  • از لحاظ نوع ایزوگام به دو نوع b.p.p و b.o.f تقسیم می‌شود.
  • از لحاظ شراط آب و هوا به گروه های گرمسیری ،سردسیری و معتدل دسته بندی میگردد.
  • از لحاظ لایه به دو دسته تک لایه و دو لایه تقسیم میشود.

انواعی از ایزوگام در بازار وجود دارد که از نظر دسته بندی و وزن ایزوگام و ضخامت ایزوگام  و … در قیمت ایزوگام تاثیر گذار  می‌باشد و باعث مشود که قیمت ایزوگام ها متفاوت باشند.


 

 

 

قیمت رول ایزوگام

ایزوگام نوع b.p.p چیست ؟

ایزوگامb.p.p یکی از انواع مختلف ایزوگام است که این نوع ایزوگام بالاترین کیفیت را از لحاظ قیر پلیمری و مشتقات آن را دارا می‌باشد و این نوع ایزوگام بیشتر به کشورهای خارجی صادر می‌شود این نوع ایزوگام در مناطق معتدل ،گرمسیری و سردسیری مورد استفاده قرار میگیرد.

ایزوگام نوع b.o.f چیست ؟

نوع دیگری از انواع ایزوگام ها از نوع b.o.f می‌باشد که تقریبا نسبت به ایزوگام نوع b.p.p کیفیت پایین تری دارد. این نوع ایزوگام از لحاظ قیمت نیز از ایزوگام b.p.p قیمت پایین تری دارا می‌باشد و بیشتر در مناطق معتدل و گرمسیری مورد استفاده قرار میگیرند. ضمنا نمی‌توان گفت این نوع ایزوگام ایزوگام خوبی نیست این نوع ایزوگام هم به نوبه خود کارایی مفید خود را دارا می‌باشد.

از هر دو نوع ایزوگام در مکان های مختلف از جمله باه منازل ،سرویس های بهداشتی ،بدنه دیوارها ،استخرها ،سوله ها ،سقف مرغداری ها و … استفاده می‌شود. ایزوگام هایی که از لحاظ کیفیت در رده های مختلف قرار دارند طرقه استفاده و نصب آن‌ها هم بسیار تاثیرگذار می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *